Перейти к содержимому


Реклама









Фото

ООБ Заварити Випускний колекторплюс пошук моториста


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
8 ответов в теме

#1
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 22 Апрель 2011 - 11:00

Щось моя Омега почала сильно ричати, сьогодні поїхав до сварщика він послухав машину знизу і нічого не знайшов.

Значить колектор або прокладка колектора (мінялась в минулому році).
так само треба зробити профілактику двигуну, замінити МСК і сальники валів.

Проблема в мастрах і місцях.
Хочеться знайти майстрів які б грамотно це зробили.
особливо цікавить заварити колектор з шліфовкою поверхні і висвердлюваням можливих зірвани шпильок.

отже, шановні львів'яни, паролі явки ???
  • 0

#2
Roman :)

Roman :)

    Старожил

    • Сообщений 206
  • Возраст: 41
  • Имя:Roman
  • Город:Львов
  • Авто:Omega B 2.0/16V X20XEV АКПП 1997г. Caravan ГМО4
  • Гос. номер:ВС4060СЕ
  •  
  • Регистрация: 14.02.2007

Опубликовано 22 Апрель 2011 - 11:40

.... 200 км після капремонту двигуна :sm16:
Після перегріву машинки на сервісі замінив: прокладку головки, прокладку кришки клап., 2 прокладки колектора, всі роліки+ремінь, сальники клапанів, 2 сальники розпредвалу, помпу водяна, кільця поршнів, вкладиші шатунів, 2 прокладки масляного піддону, + шатун б/у.
Це як то кажуть пролог, а тепер по темі питання.
Заварити колектор і відшліфувати поверхню можна на "фізприборі" в такого собі Славіка, до нього на шліфовку (головок, колекторів і т.д.)
возять з цілого Львова і не тільки, робить дуже добре, оскільки має для цієї роботи спеціалізоване обладнання.
Що стосується ціни на роботу, то за шліфовку головки я заплатив 100 грн., був приємно вражений, тому що готовий був до суми в 2 рази більшої.
Колектор в мене мав тріщину приб. 10-12 см. Заварив в себе на СТО. Але при зборці двигуна колектор знову тріснув, але вже в іншому місці, оскільки при зварці його трохи "покрутило"... Довелось знову варити в себе на СТО, після чого повезли на шліфовку до того ж Славіка на "фізприбор".
Результат - відшліфували гуд, а за роботу взяли 250 грн.!!! Мотивували це тим, що колектор був варений не в них. Я був в шоці від такої наглості!
* Для інформації - 1 см зварки чугуна в нього 25 грн. (!)

Висновок - якщо хочеш заварити + відшліфувати, то краще це все робити в одному місці, а не так як це зробив я :love_opel:
  • 0
Размещенное изображение

#3
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 22 Апрель 2011 - 12:53

.... 200 км після капремонту двигуна :sm302:
...Славіка на "фізприбор".
Результат - відшліфували гуд, а за роботу взяли 250 грн.!!! Мотивували це тим, що колектор був варений не в них. Я був в шоці від такої наглості!
* Для інформації - 1 см зварки чугуна в нього 25 грн. (!)



Конкретику, будь-ласка: телефони, адрес ну і т.д
  • 0

#4
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 22 Апрель 2011 - 13:00

Roman :), Дякую за відгук, давай паролі і явки (телефони і адреси) можна і в лічку якщо не хочеш світити.


STELS, ти ще так і не вирішив своєї проблеми з колектором ?
  • 0

#5
Roman :)

Roman :)

    Старожил

    • Сообщений 206
  • Возраст: 41
  • Имя:Roman
  • Город:Львов
  • Авто:Omega B 2.0/16V X20XEV АКПП 1997г. Caravan ГМО4
  • Гос. номер:ВС4060СЕ
  •  
  • Регистрация: 14.02.2007

Опубликовано 22 Апрель 2011 - 13:31

Конкретику, будь-ласка: телефони, адрес ну і т.д

Не написав номерів і адресу, щоб не сприйняли як рекламу, але якщо вже питаєте, то будь-ласка:
карта проїзду+адреса+телефони - http://masterltd.lvi...ru/kon-info.php

Славік - 067 670 66 77

P.S. Робота по записах )))

Roman :), Дякую за відгук, давай паролі і явки (телефони і адреси) можна і в лічку якщо не хочеш світити.
STELS, ти ще так і не вирішив своєї проблеми з колектором ?


... 200 км проїхав після зборки двигуна. Поки "полет" нормальний, правда з невеликими "но", але це вже не по темі.
Головне при варці чугуна дати йому нормально, плавно охолонути, займає це +/- 2-3 год. як мінімум, це потрібно для того щоб знову не тріснуло, як це було в мене. Я варив в себе на СТО два рази на протязі одного дня, перший раз не давши йому навіть 30 хв . охолонути, поки доніс до машини появились нові тріщини в двох місцях! Вернувся, заварили ще раз (вже третій) і чекав 1 год., після чого обмотав його старими "рубахами від Армані" :sm16: і повіз на шліфовку, там ще чекали майже годину до повного охолодження, і тільки після цього шліфанули.

Бажаю успіхів і не повторяй моєї помилки. Я думав зекономити заваривши в себе, а в кінцевому результаті по грошах вийшло те саме, а може й більше ))

Изменено: Roman :), 22 Апрель 2011 - 13:32

  • 0
Размещенное изображение

#6
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 44
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 22 Апрель 2011 - 15:05

STELS, ти ще так і не вирішив своєї проблеми з колектором ?


Нє-а, а нашо (шЮтка), сусіди питаються, який розхід солЯркИ :ydirol:
  • 0

#7
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 23 Апрель 2011 - 15:45

Roman :), ок. дякую. спробуємо (в травні). відпишусь. по результатам.
  • 0

#8
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 05 Май 2011 - 11:05

Roman :), ок. дякую. спробуємо (в травні). відпишусь. по результатам.


Відписуюсь ...

Поїхавши на СТО з твердим наміром вирішити проблему рику, я "обделался лёгким испугом". :sm37:
під заміну пішла прокладка між колектором і штанами. ІТОГО 30грн прокладка + 60грн робота (кажуть що один болт зламався).

але за телефон і координати всеодно дякую. беру на замітку.
  • 0

#9
Roman :)

Roman :)

    Старожил

    • Сообщений 206
  • Возраст: 41
  • Имя:Roman
  • Город:Львов
  • Авто:Omega B 2.0/16V X20XEV АКПП 1997г. Caravan ГМО4
  • Гос. номер:ВС4060СЕ
  •  
  • Регистрация: 14.02.2007

Опубликовано 05 Май 2011 - 11:16

Поїхавши на СТО з твердим наміром вирішити проблему рику, я "обделался лёгким испугом". :sm1:
під заміну пішла прокладка між колектором і штанами. ІТОГО 30грн прокладка + 60грн робота (кажуть що один болт зламався).


Як то кажуть "все хорошо что хорошо кончается" :sm37:
  • 0
Размещенное изображение




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых