Avtomobilist
"Умови" в п.2017 не имеют ничего общего ни с условиями задачи ни с сутью обсуждаемого вопроса.
Мій п. 2018 був спробою перевести твій меседж (пост 1862) на звичну мову. ІМХО - вдалою спробою, де "розставлено крапки над і".
звичайно, що умови "не имеют ничего общего ни с условиями задачи", саме тому то й ніколи не буде прогнозованого тобою у п. 1862 явища "Авто будет оставаться на месте, с какой бы скоростью двигатель не вращал его колеса."
А от "с сутью обсуждаемого вопроса" таки є спільне!!!
Ми ж обговорюємо "Принципиальное отличие автомобиля, "отталкивающегося от воздуха" в том, что он может «реализовать» тягу своего двигателя, находясь на подвижном транспортере, а обыкновенное авто нет." [Avtomobilist п.1862]
А мій п.2044 адресувався не тобі, а Axisу та Кнапику, як відповідь на їх заперечення пп. 2021, 2022.
панове, а нельзя ли розглядать задачу из 1-го сообщения?
А то вже розглянули.
Однозначно довели, що на транспортері швидкість обертання коліс буде вдвічі більша за звичайну.
На перший дилетанський погляд таке збільшення не має жодних наслідків.
Однак, насправді двократне збільшення швидкості має двоякий вплив на літак:
1) зростання інерційних властивостей літака
2) збільшення опору кочення в колесах літака.
Усі ці фактори однозначно приводять до значного зниження миттєвої, максимальної, середньої швидкостей розгону літака. Щоб точно визначити цю частку зниження швидкості - потрібні розрахунки, які недоступні. Однак, для логічної задачі таких результатів достатньо, щоби зробити висновок - "не злетить".
Изменено: Maister, 09 Июль 2013 - 08:45