Кнапик
ну є у нас зацепка, контакт.
работаєм.
І. Розглянемо випадок J, коли "отталкивается от воздуха"
1. Швидкість ОВА відносно нерух.повітря V, швидкість стрічки відносно нерух.повітря Vтр.
Вопрос: яка шв-сть ОВА відносно стрічки Vвдн?
Розв"язування: за принц відн. Галілея маємо
Из преобразований Галилея можно получить соотношения между скоростями движения точки и её ускорениями в обеих системах:
v' = v - u, (2)
a' = a.
у вект.формі: Vвдн = V - Vтр ,
звідки для проекцій векторів отримаємо скалярну форму:
Vвдн = V + Vтр (1)
Андестенд?
Питяння, зауваження, доповнення?
Немає? Тади розглядаємо інший випадок
ІІ. Розглянемо випадок І, ОВА з ведучим колесом.
1. Колесо передає крутний момент двигуна до стрічки. Тому ОВА може рухатися відносно нерухомої стрічки з швидкістю Vвдн
2. Стрічка може рухатися відносно нерухомого повітря з шв-стю Vтр.
Вопрос: яка шв-сть ОВА відносно нерухомого повітря V?
Розв"язування: за принц відн. Галілея маємо
Из преобразований Галилея можно получить соотношения между скоростями движения точки и её ускорениями в обеих системах:
v' = v - u, (2)
a' = a.
у вект.формі: Vвдн = V - Vтр, звідки для проекцій векторів отримаємо скалярну форму:
Vвдн = V + Vтр (2)
Висновок із 2-ох випадків: Вид і зміст двох рівнянь (1) і (2) абсолютно однаковий!!!
Отже авто із ведучим колесом буде рухатися із такою ж швидкістю, як і з дриглом шо "отталкивается от воздуха"
За рівності усіх інших умов.
Тобто наявність "двіжітєля относітєльно воздуха" в механіці нічого не змінює!!!
Ведене колесо "магічним" чином передає на свою вісь силу тертя кочення, а ведуче колесо додатково ще й крутний момент Мд від дригла - оце і вся різниця. яка на динаміку руху ніяк не впливає.
Андестенд?
Питяння, зауваження, доповнення?
Изменено: Maister, 21 Июнь 2013 - 10:15