Ні, ні, і ще раз ні!!!!
"Если разсматривать реально, то..... " Ви все при прив"язуєтесь до якихось цифр, величин і т.д. - ще хибний шлях. Я про це вже писав і підловлював ві-за-ві на реформізмі.
Такі задачі,... ми її назвали "
на логіку".... виділяють в окремий клас - " якісні задачі"
Тут не треба нічого рахувати, прикидати просто продемонструвати чітку логіку міркувань і фізичну чуйку. А логіка проста:
1) якщо із введенням транспортера нічого не змінюється - відповідь "злітає"
2) якщо введення транспортера хоч чуток стримує літак - відповідь "не злітає". І байдуже, що на практиці із 1000 літаків 999 взмили в небо. І байдуже які розміри транспортера, коліс, двигуна, тип покриття, тип приводу, температурні характеристики, часові затримки, приєднані маси та власні частоти.
Ну, наприклад, Задача "що важче 1кг цвяхів чи 1кг пір"я?" Ви ж не будете уточнювати, що "
1кг пір"я неможливо покласти на шальки ваги, воно розлетиться, тому цвяхи важчі", чи "
якщо цвяхи сотка то одне, а якщо двадцятка - то інше..,"
Макс! В логічній задачі треба показати лиш механізм дії законів, а не їх пропорцію, величину. Тертя механізмів платформи взагалі побоку, як і тертя в двигуні літака
"
Пока она уже реально начнет увеличиваться" - на такий аргумент є свій рівносильний, тому мірятися пропорціями - глухий шлях.
Все це мені нагадало сцену із серіалу "80-ті": Син з батьком розв"язують задачу:
"З т.А вийшов поїзд з 120км/год, через півгодини з т.Б за 200км вийшов назустріч інший поїзд з 180км/год" і ніяк не получається, тоді батько каже давай позвонимо дяді Колі - він проводнік. А дядя Коля каже: "
А який поїзд, маневровий, чи тяговий? Бо якщо МЛ-80, то в нього радіус повороту 150м...."
Изменено: Maister, 17 Сентябрь 2012 - 16:28