отже повторюсь. Андрію, я не кажу що автономка фуфло, в жодному разі! проте платити за комфорт чи не платити кожен автовласник вирішує з власного досвіду, умов експлуатації, фінансових можливостей і потреб.
тут, маю надію ти зі мною погодишся.
я погджуюсь з усіма,особливо з тими в кого є"питливість ума"...
але...
є декілька факторів,які нами були пропущені...
-Це ті допагрегати(генератор,кондиціонер,ролік допагрегатів тощо),яким непагано було б працювати теплими/гарячими.Це подовжує ресурс підшипників які в них встановлені...Не для кого не секрет що при зниженні температури змазка має властивість загустати...
--Ми взяли(в холіварі з Льошою ака Аксіс) для експерименту середньозимову температуру по м.Києву.Ну...,нема куди правди діти,-зимовий клімат у нас м'який.І середньозимова температура(на протязі 5 місяців) буде складати -1.5 градуси якщо враховувати і нічну...Пару разів вночі прижме за -25.В області ж при цьому вже буде -30
Якщо ми візьмемо Севастопіль,то там автономка,це питання релігії...
Якщо ж візьмемо Сумщину,Чернігівщину,Луганщину,Харківщину-тама за -30 заскакує дуже часто.І якщо авто потрібно кожен день,прийдеться гарно слідкувати за станом ДВС щоб він завівся.
До чого веду,наш регіон звичайно не дуже потребує автономку-але для деяких вона є життєвою необхідністю(всі карти все рівно не відкрию)...Але якщо взяти наприклад столицю братньої Білорусі-Мінськ,то в них сьогодні-11/-13.А в Києві 0/-1...Здавалося б якихось 500км.,а середньомісячні температури будуть зовсім іншими...
---При коротких стоянках/зупинках(хвилин 10/20),коли в їздці 5/6 таких зупинок,автономка є дуже гарною річчю.Вийшов з машини/знаходишся в ній-ткнув пальцем кнопульку...Крім того що тепло в салоні,так ще й вікна не обмерзлі запотівші.Відкрив двері/завів машину,щітками раз махнув і поїхав...Це комфорт який стосується не тільки вранішнього запуску ДВС/прогріву салону.
Изменено: Юстас, 19 Январь 2013 - 21:01