Макс!Умови завдання були трохи інакші.Зранку мінус 10.Машина після ночі(погодьтесь,що за таку ніч машина вистигне сильніше,це навіть по кузову авто видно),ну і робота на холостих 10 хвилин.Це ж не я все вигадав
Володя, яж смайлики теж не просто так ставив.
просто стало цікаво, та і здається все чесно написав що в русі а не на ХХ. та й думаю що 9 годин на -5 це теж не мало і там вистигло все що можна
хоча це і не -10. буде -10 то попробую ще раз і постараюсь попробувати після нічної стоянки.
я взагалі до чого. автономка це класно, тут питань нема, от тільки це класно тоді коли вона стоїть вже. а купувати б/у, перебирати, ставити, скажемо так це все морока доцільність якої (та ще і за свої гроші) кожен вирішує особисто і однозначної відповіді тут нема.
чому я так кажу ... бо на вісімці у мене був нагрівач, той самий який Стас зараз поміняв на автономку. машина ночувала в гаражі я щоранку приходив о 9:00 до неї, і у мене був автоматичний вмикач що вмикався о 8:30 і за півгодини прогрівав двигун до 70грд, тобто я приходив в машину заводив її теплою і ввімкнувши пічку за 2хв мав теплу машину (тобто на виїхати закрити гаражні ворота) і починав рух вже в теплі. так от, перед продажем вісімки я зняв цю приблуду і планував її поставити на вектру хоча там компоновка була трохи щільніша ніж в омезі і я все відкладав і відкладав, а потім забив і продав цю штуку Стасу, який поставивши її, забув що таке заводитись на бензині
мені дуже шкода що у цього ел. підігрівача недостатньо потужності аби прогріти омегу за короткий строк. і думаю у Стаса прокинувся апетит, + підвернувся варіант взяти вебасто занедорого (за 200 баків може б і я взяв ))) ) і тому має тепер тему "як все класно"
реально, попробувавши, я особисто для себе вирішив, що мені воно не потрібно поїздки у мене не є короткі (мін 10км) а за 3км мені в машині стає комфортно (і це при умові що одягаюсь я полегшено із врахуванням того що "з машини в офіс - з офіса в машину". звісно кому їздити 3-5км то той не відчуває теплоти всю дорогу і вебасто є досить гарним виходом.
Nazgul, чесно я трішки випав від відео ... просто цікаво а яка Т тримається в мороз на трасі ? і чи не перегрівається влітку ?
проте у мене є одне питання, а чому у В6 двигуна оберти під 900 що на холодному двигуні що на прогрітому ?
Изменено: Maks2002, 15 Январь 2013 - 13:24