Реклама
Дорога Львів - Алушта
#37
Опубликовано 20 Июль 2010 - 14:37
що стосується знаків, то їхавши з 12 років назад 18-літнім пацаном який місяць як за кермом , ніде не блукав. штурман є, от і добре купи йому детальну мапу України (книжечку) і проїжджаючи якесь село звіряйте по мапі, і так далі. ще й язик є який як кажуть до Києва доведе. Раджу добре звернути увагу на з'їзд з вінницької кільцевої на Умань на у Первомайску (здається) там дуже фіговий міст-розв'язка.
Що стосується їзди вночі, то я дуже люблю їздити вночі особливо з дитиною, вона 80% дороги спить і не нудиться і батькам легше. так само легше на рахунок спеки .... щоправда я би радив розрахувати так аби за Хмельницький доїхати засвітла а там вже нічною дорогою далі .... єдиний нюанс якщо буде дощ дорогою то буде зле (хоча тут більше залежить від світла) .... два рази що їздив з дитиною в Херсон-Крим їздив вночі, дуже сподобалось, раніше їздив вдень, ну його в.....
#38
Опубликовано 20 Июль 2010 - 15:51
Maks2002 - ніч відпадає. Не люблю їздити вночі а тим більше по незнайомій дорозі
І ще таке питання, на скільки я зрозумів вінницька кільцева проходить зліва ?
Мечты сбываются!!!
Omega B X20SE 95р --> Omega B X30XE РКПП 99р. Police ECU
#39
Опубликовано 20 Июль 2010 - 17:01
Кільцева у Віннниці проходить північніше міста (так поворот на ліво, здається біля МЕТРО) і є досить довга ( 25-35км здається) проте досить непогана з точки зору організації руху. особисто я містом не поїхав би (як і не їздив всі попередні роки).
взагаліто ось ....
http://maps.visicom....8.6578:49.1667/
#40
Опубликовано 20 Июль 2010 - 22:13
STELS ти теж їхав по навігатору ? чи по знакам ?
І ще таке питання, на скільки я зрозумів вінницька кільцева проходить зліва ?
Їздю виключно по знаках, і ніяких навігаторів, я з ними тупію .
Так Вінницю мона обїхати з ліва, але не прощолкай поворот, акурат за ВОГівською запрвкою.
Слайди обіцяю в іншій темі і в іншому підфорумі!
Изменено: STELS, 20 Июль 2010 - 22:13
#41
Опубликовано 20 Июль 2010 - 23:49
- Вінниця-Умань, як на мене - може бути, особливо радують розїзди, тобто 2-1 (полоси), дуже сприяє обгону крупно грузового транспорту, гайці не були замічені.Проїзджав сугубо через міста ( Немирів, Гайсин) іхні об"їздні повне г=но,навіть не пробуйте, орієнтир для про"їзду знак - рух вантажного транспорту заборонено.
- Умань-Первомайск, траса Київ-Одеса ( десь 40 км. до повороту на Миколаів, поворот на міст на право біля"вареничної" Поплавського), вже почала пливсти, тобто появилась замітна колія в правому ряді, дальше на Первомайськ, де було дофіга гайців в населених пунктах, і не особливо комфортна їзда на певних участках, особливо на під"здах до "відремонтованих" участків дороги.
- Первомайськ-Южноукраїнськ, Макс2002, прав на рахунок виїзду з першого, не прощолкайте, дорога середньої паршивості, і дуже цікава ситуація в Южноукраїнську, траї хати через дамбу. а не пообїздній, де дофіга гайців і фур, то є поворот на ліво, перед заправкою ОКО (де запрваляють на - око ), а знак показує в право. (ЕКОНОМІЯ В 9 км.).
- Южноукраїнськ-Миколаїв дорога середньої паршивості через Вознесенськ і Нову одесу, гайці стояли в містах, ія попав там в черговий ливень, де понабира води в салон, особливо в "міжгір"ях", то був піпецц, води, рельно, на дорозі було десь, по середину дверки, потім довго і нудно просушував все днище, (зі зняттям оббивки підлоги).
- Миколаів-Херсон акуратно і по знаках, є нюанси в місцях дислокації базарів, але без особливих проблем.
- Херсон-Армянськ, через Цюрюпинськ (Макс2002 рекомендува мені через НовуКаховку, але, чомусь прощолкав - привичка), середнячкова дорога, з поміркованим розміщеннямбуладесь 120 км міліціїї, і з охфігенним рухом грузо-перевозним транспортом перекупщиків.
- Армянськ-Краснперекопськ-Сімферополь, не знаю, чому, але середня швидкість була десь 120 км. за год. (але міста по правилах) гайців не замічав.(дивно).
- Сімфер-Алушта , як на мене усьо алєс гуд, уважно по знаках ( дуже гарно читаються), в"їхав в Сімфер, рпозвязочка на ліво (орієнтація на Алушта.Ялта,Феодосія), не прощолкуйте виїзд-заїзд в Сімфер, улюблен місце "папарацці".
Дальше на перевал (поворот на ліво біля укр-тат нахфти) легонько, але впевнено(ям нема), на АЛУШТУ, я повертав на ліво ( на Лучістоє), але катався по Алушті ( і не тільки, було намотано 1500км по Криму ) увсьо нормуль.
ЗІ: Під час поїздочки не був зупиненим ні одним гаїшніком , і особливо порадували кримські дороги (при дозволяючих обставинах розганявся і впевнео йшов по 180км\год).
Десь так.
Є питання задавайте - постараюся дати відповіть ( зауважте - свіжачущу)
вИСНОВОК - ІЗДЮ сугубо через міста і бес ДЖПС навігатора .
Розповідь про МОЄ перебування в Криму 2010, обіцяю розмістити ТУТ
#42
Опубликовано 21 Июль 2010 - 08:10
- Южноукраїнськ-Миколаїв дорога середньої паршивості через Вознесенськ і Нову одесу, гайці стояли в містах, ія попав там в черговий ливень, де понабира води в салон, особливо в "міжгір"ях", то був піпецц, води, рельно, на дорозі було десь, по середину дверки, потім довго і нудно просушував все днище, (зі зняттям оббивки підлоги).
блін, ось цього я найбільше боюся, бо жінка моя атик дістане коли щось таке трапитьс в дорозі , а ще діти .
То така вода була по трасі ? Чи то в місті ?
luav о як добре що ти в темі. Буду тобі дзвонити на рахунок Миколаєва і ще по деяким питанням
Изменено: psyxer, 21 Июль 2010 - 08:26
Мечты сбываются!!!
Omega B X20SE 95р --> Omega B X30XE РКПП 99р. Police ECU
#43
Опубликовано 21 Июль 2010 - 10:10
То така вода була по трасі ? Чи то в місті ?
Просто так. вийшло , що, по дороз туда, майже весь час лив дощ, а в тих місцях - ливень, і , оскільки вони гористі, то в"долинках", збиралася вода, воно просто тупо не встигала кудась стікати.
А по суті - чим менше переживаєш і думаєш про погане, тим воно краще.
Так, що розcлабся, і отримуй задоволення від по"їздки і передстояЩого відпочинку
Изменено: STELS, 21 Июль 2010 - 11:44
#45
Опубликовано 21 Июль 2010 - 13:20
Уже не один раз писали об этом... спать или в Умани, или после съезда с Одесской трассы на Голованевск, там несколько маленьких придорожных отельчиков, в которых, кстати, и покормят нормально.Ще хотів запитати хто де зупинявся на відпочинок, перекус ?
Кушать останавливались на Херсонской объездной... там целый ряд кафешек с едой.
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#46
Опубликовано 21 Июль 2010 - 13:53
Я питав про планові зупинки в дорозі, як - дати дітям побігати хвилин 20-30, зупинитися на обід, а також заправитися, хоча по моїм підрахункам я повинен доїхати до Миколаєва на 1 баці
Мечты сбываются!!!
Omega B X20SE 95р --> Omega B X30XE РКПП 99р. Police ECU
#47
Опубликовано 21 Июль 2010 - 20:29
Думаю далі,якщо будеш не більше 140км.годMilitary ночувати я буду в Миколаєві
Я питав про планові зупинки в дорозі, як - дати дітям побігати хвилин 20-30, зупинитися на обід, а також заправитися, хоча по моїм підрахункам я повинен доїхати до Миколаєва на 1 баці
#48
Опубликовано 21 Июль 2010 - 21:33
Military ночувати я буду в Миколаєві
Я питав про планові зупинки в дорозі, як - дати дітям побігати хвилин 20-30, зупинитися на обід, а також заправитися, хоча по моїм підрахункам я повинен доїхати до Миколаєва на 1 баці
А який сенс бензонасос заганяти,маючи менше 20 літрів в баці?
#49
Опубликовано 21 Июль 2010 - 23:48
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#50
Опубликовано 22 Июль 2010 - 12:13
Military, після зупинки в Миколаєві мені лишиться десь біля 500 км (я їду на азовське море десь біля Сім Колодязів). І це буде добре приїхати в обід, заселитися і ... на море
Изменено: psyxer, 23 Июль 2010 - 13:18
Мечты сбываются!!!
Omega B X20SE 95р --> Omega B X30XE РКПП 99р. Police ECU
#52
Опубликовано 23 Июль 2010 - 22:40
А во-вторых, это машина железная, но не ты! Хотя... всё-таки молодость имеет силы
Но я бы не советовал ехать без ночевки... только если есть два водителя.
А палатки можно ставить везде, где тебе нравится!
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#54
Опубликовано 02 Август 2010 - 08:56
А во-вторых, это машина железная, но не ты! Хотя... всё-таки молодость имеет силы
Но я бы не советовал ехать без ночевки... только если есть два водителя.
Заїхав туди за раз , і назад за раз . Вийшло 18 год в дорозі .
«Тільки тим історія належить,
хто за неї бореться й живе»!
#55
Опубликовано 02 Август 2010 - 16:53
Я один раз попробовал из Севаса во Львов (через Владимир Волынский) ехать, без ночевки... Больше пробовать не буду!Заїхав туди за раз , і назад за раз . Вийшло 18 год в дорозі .
Старею, наверное...
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#56
Опубликовано 02 Август 2010 - 18:28
Я один раз попробовал из Севаса во Львов (через Владимир Волынский) ехать, без ночевки... Больше пробовать не буду!
Старею, наверное...
Теж планував з ночівлею , але поки стемніло я вже Херсон проїзджав , а далі що там вже їхати . І назад так само , думав ночувати , і знову поки стемніло вже Житомир , майже дома .
«Тільки тим історія належить,
хто за неї бореться й живе»!
#58
Опубликовано 02 Август 2010 - 23:27
Я тоже за раз доехал, но ощущения после этого очень не приятные... усталость, долгий сон, разбитый день...
А риск снижения внимания?! Последние 300 км реально шёл на "автопилоте". Хорошо, что всё было нормально...
Потому и советую человеку, не рисковать и не издеваться над собой.
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#59
Опубликовано 03 Август 2010 - 07:07
lutsyuk, vovik1104, Ну, и чего вы тут предо мною хвастаетесь?
Я тоже за раз доехал, но ощущения после этого очень не приятные... усталость, долгий сон, разбитый день...
А риск снижения внимания?! Последние 300 км реально шёл на "автопилоте". Хорошо, что всё было нормально...
Потому и советую человеку, не рисковать и не издеваться над собой.
+1.Только с перерывом.
Я в прошлом году ехал с Днепра до Львова 1100 км.Было реально тяжело.Это при том,что от Днепра до Умани машин было очень мало.А вам концовку придется доезжать по загруженным трассам возле Крыма или возле Львова,когда реакция 100% уже будет не та
#60
Опубликовано 03 Август 2010 - 18:02
Юра ! Хвастатись нема чим, в мене робота колись така була по24- 48год за кермом, для мене в Крим це як комусь ціли й день в офісі сидіти,такщо друже хвастатись, це якби нема чим.lutsyuk, vovik1104, Ну, и чего вы тут предо мною хвастаетесь?
Я тоже за раз доехал, но ощущения после этого очень не приятные... усталость, долгий сон, разбитый день...
А риск снижения внимания?! Последние 300 км реально шёл на "автопилоте". Хорошо, что всё было нормально...
Потому и советую человеку, не рисковать и не издеваться над собой.
#61
Опубликовано 03 Август 2010 - 21:33
Поки буду мати силу, доти буду їхати! На разі планую десь в районі Херсону зупинитись з палаткою! Добре би було на березі моря...
#62
Опубликовано 05 Август 2010 - 22:13
#70
Опубликовано 29 Июнь 2011 - 12:11
проте буду їхати через Житомир. так на 140км довше проте їдеш до Житомира по ідеальній дорозі а потім ще 150км по "їхати можна" до траси Київ-Одесса.
кілька днів назад їхав тудою СТЕЛС так він був в захваті і каже що назад буде вертатись теж через Житомир.
що до відрізку Умань-Первомайск-Миколаїв то Назар (ака СТЕЛС) казав, що загалом їхати можна тільки багато колії наїзжених.
по відрізку Львів-Тернопіль той самий СТЕЛС казав що там нічого не змінилось з минулого року отже жопа повна.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых