Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Установка клімат контроля ООБ.Був кондиціонер, став клімат. Реалії реалізації.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
112 ответов в теме

#1
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 10 Май 2012 - 16:31

Преамбула:
Власники автівки з кондиціонером, мабуть не раз стикалися з проблемою встановлення температурного режима в салоні авта, літом - захолодно, зимою - жара :sm12_: , можливо трохи перебільшую, мол чого вийо%"№ся, маєш кондиціонер - тішся :sm13_: .
Не раз зустрічав, і не тільки на нашому форумі, запитання про можливість переобладнання кондюка під кліму на ООБ (на ОВБ питання розкрито на одноіменному форумі :ad_new: ), конкретної відповіді так і не побачив , - мол, простіше машину поміняти, дуже дорого, дуже напряжно і т.д.
Після перелопачення схем, телефонної консультації з SPIK, моніторінгу цін на комплектуючі було прийнято однозначне рішення - СТАВИТИ.

Що нам потрібно:

-Кожух пічки під клімат в зборі.

Размещенное изображение

-Панель + модуль клімата.

Размещенное изображение

- "Йожик" (регулятор обертів вентилятора обдуву)
-Датчик сонця (на торпеду)

Размещенное изображение

-роз"єми клімата (я брав весь підторпедний жгут)

Размещенное изображение

-Кнопки "ЕКО" режиму і рециркуляціїї.

-дуже бажана наявність напарника (працював в 99% сам - ну його нАх, навіть послати нема кого :sm13_: ), різнокаліберного інструменту ну і непереборного бажання :sm12_: .

І так мали ми невзрачну, убогу, стандартну панель керування температурою в салоні з, якою без вагань прощаємось (ще раз подумайте чи воно вам потрібно :ad_new:, бо я ні разу не пожалкував :sm302: )

Размещенное изображение

Якщо ви не знаєте, чи не вмієте зняти панель, то вам тра терміново міняти розділ, усугублятись по даному питанню я не буду, лишень приведу одну з ссилок, яких тьма :sm17_2:.
Оскільки я прийняв рішення не розгерметизовувати !!! систему кондиціонера, то секаса трошечки добавилось :ad_new: , для того ми спускаємо тосол (краник в низу з ліва, по ходу руху на радіаторі ) і знімаємо радіатор пічки.
Такий вигляд має салон без торпеди :sm12_:
Размещенное изображение

Для зняття кожуха необхідно відкрутити два дуже підлих шурупа з моторного відсіку, акурат за мотром, я реально зацінив труд гІнІколога :sm13_: .

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Процедура виймання, я би сказав - знімання, старого кожуха з випарювача, є не з приємних, але абсолютно виконуваною :sm17_2: , для послідовників рекомендува би, всетаки викачати фреон, зняти(від"єднати) випарювач і без зайвих клопотів вийняти кожух, це зекономить масу нервів і часу, як при демонтажі старого і при монтажі нового кожуха.

Такий вигляд має випарювач без свого кожуха:
Размещенное изображение

Слідуючим етапом даного міроприємства було встановлення "йожика", ось тут хотілось би внести рекомендацію, що до придбання розширеного пакету для клімата, - по можливості придбайте "воздуховод" під дану приблуду, я не купував його, тому прийшлось вирізати отвір під нього самому, старий резистор був залишений на свому місці, а новий був встановлений на герметик і для надійності прикручений чотирьма саморізами. На фотках даний "воздуховод" до і після відповідно. Отвір прорізався по зробленій шилом перфорації, посадочного місця під "йожик" в мене не було.

Размещенное изображение

Размещенное изображение
Подальша зборка (установка/натягування :sm13_: ) кожуха проводиться у зворотньому порядку і особливих труднощів не викликає, головне - акуратно, щоб не пошкодити трубки випарювача і не проЩолкати посадочні місця для зливу конденсату.
На цьому був завершений перший день трудів праведних :drinks: .
Новий день почався з ранішніх процедур :smile275:, оскільки вечір/ніч був веселий - :sm56:, ну йог нАх зранку приступати до роботи в такому стані - південна сторона подвірря (по за 30 градусів), без тіньочка, пивця неМоНа (за руль ввечері тра) - вобчеМ - жесть :sm67: .
Трохи помучившись беремо
Размещенное изображение
У нижній частині схеми показаний жовтий роз"єм клімата, що вже є розведений на кожусі, а верхня частина - сама цікава, яку нам і треба реалізувати, оскільки я мав майже повний підторпедний жгут я його розпушив і згідно схеми воплотив у життя, причому з першого разу :sm17_2: .
Після успішного запуску і провірки системи, приступаємо до монтажа датчика сонця на панель, інструмент - шило, паяльник, напильники.




Размещенное изображение

Размещенное изображение

Зворотня установка торпеди не викликала особливих трудностей, не враховуючи дабл-ефекту :sm13_: , прощолкав один роз"ємчик, і після стирання помилок кліми та синхронізаціїї заслонок я повноцінно насолодився авто режимом підтримки температури в салоні :sm302: .
Побічним ефектом, виплив злетівший роз"ємчик теператури ОЖ на приборку, це, як наслідок відкручування/закручування шурупів в моторному відсіку.

Размещенное изображение

На запитання, чи воно того вартує, відповім, що вартує, так, що хто сильно хоче сильно отримає :ad_new: , слідуючим етапом буде установка круїза, цікавинкою є повна відсутність проводки під ньо в машині, прокидка проводів буде в підкапотному, але, це вже наступна історія .


Дякую за увагу :drinks: .

Изменено: STELS, 10 Май 2012 - 21:35

  • 0

#2
Погранец

Погранец

    Авторитет

    • Сообщений 9809
  • Возраст: 54
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Вектра В 2.0 АКПП
    (Вектра В х18хе АКПП
    Вектра А C20NE АКПП)
  • Гос. номер:АЕ4454СВ
  •  
  • Регистрация: 06.01.2009

Опубликовано 10 Май 2012 - 16:50

Назар тему автоматически надо в тюнинг и стайлинг ..потому как для многих владельцев омеги это актуальная тема .. с вектрой знаколмы теперь омежный вариант

потому как у Сереги "Чибис75"установочные комплекты уходя на ура .. вот с пригнанной машины пару дней назад только и остался,потому что неразобрана :sm17_2:
  • 0
Драйв 2 тут пополняется :bo: мой БЖ http://www.drive2.ru...b/pogranec70/ :sm17_2:
Размещенное изображение

#3
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 10 Май 2012 - 16:51

Маладєц!!!
мене то саме чекає з понеділка :sm12_:
тільки на моїй ще й кондюка навіть нема так що більше гемору буде
:sm302:
  • 0

#4
Погранец

Погранец

    Авторитет

    • Сообщений 9809
  • Возраст: 54
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Вектра В 2.0 АКПП
    (Вектра В х18хе АКПП
    Вектра А C20NE АКПП)
  • Гос. номер:АЕ4454СВ
  •  
  • Регистрация: 06.01.2009

Опубликовано 10 Май 2012 - 16:54

Маладєц!!!
мене то саме чекає з понеділка :sm12_:
тільки на моїй ще й кондюка навіть нема так що більше гемору буде
:sm302:

ну тебе надо с "Алексашкой"с Харькова обьеденяться будет у вас ВектровоОмеговский вариант мечты..

андрей тебе легче установочный комплект найти с 2,0 не проблема ........
  • 0
Драйв 2 тут пополняется :bo: мой БЖ http://www.drive2.ru...b/pogranec70/ :sm17_2:
Размещенное изображение

#5
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 10 Май 2012 - 16:58

ну тебе надо с "Алексашкой"с Харькова обьеденяться будет у вас ВектровоОмеговский вариант мечты..

андрей тебе легче установочный комплект найти с 2,0 не проблема ........

у меня все есть
компрессор кондыционера з шлангами уже год на машыне стоят
остальное есть з омеги 3.0 проводка вся одинаковая
  • 0

#6
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:09

Назар тему автоматически надо в тюнинг и стайлинг ..потому как для многих владельцев омеги это актуальная тема .. с вектрой знаколмы теперь омежный вариант


Та, який ж то тУнінг/стайлінг - колхоз - колхозом :sm13_: .
ЗІ: Всі з"єднання ретельно пропаяні і заізольовані :ad_new: .
  • 0

#7
Погранец

Погранец

    Авторитет

    • Сообщений 9809
  • Возраст: 54
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Вектра В 2.0 АКПП
    (Вектра В х18хе АКПП
    Вектра А C20NE АКПП)
  • Гос. номер:АЕ4454СВ
  •  
  • Регистрация: 06.01.2009

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:16

Так насчет круиза ...надо было сразу кинуть проводку в салон чтоб "2ва раза небегать :sm13_: "хотя очень уж жидкая комплектация что нет проводки под круиз ..может все таки есть !?? но хитро спрятана!?
  • 0
Драйв 2 тут пополняется :bo: мой БЖ http://www.drive2.ru...b/pogranec70/ :sm17_2:
Размещенное изображение

#8
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24897
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:21

кнопку со снежинкой нуно заменить-не по феншую как-то.А так-молодчага.Респект :sm302:

Так насчет круиза ...надо было сразу кинуть проводку в салон чтоб "2ва раза небегать :sm13_: "хотя очень уж жидкая комплектация что нет проводки под круиз ..может все таки есть !?? но хитро спрятана!?

+100
  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#9
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:26

Так насчет круиза ...надо было сразу кинуть проводку в салон чтоб "2ва раза небегать :sm13_: "хотя очень уж жидкая комплектация что нет проводки под круиз ..может все таки есть !?? но хитро спрятана!?

Повір - проводки немає :sm17_2: .
Тож подумува відразу прокинути, але оскільки не було ні самого модуля, ні всього іншого для провірки, та й сил вже нехватало, то вирішив відкласти, та й не стільки багато проводів тра тягнути в салон, проведу окремим жгутом :ad_new: .

кнопку со снежинкой нуно заменить-не по феншую как-то.А так-молодчага.Респект :sm302:

+100

Та в курсі, що не поХвеншую, але та, що ЕКО, в жахливому стані (поцарапана) і не шершава, але оскільки дарованому коню... :sm13_: , поки будЄ так, ну капєц, як жаба давить 50 грн з а кнІпочку давати :sm12_: .

"хотя очень уж жидкая комплектация что нет проводки под круиз ..может все таки есть !?? но хитро спрятана!?

Да вродь нормальна для 94 року на ЧУМОТЕК (кондюк, повна електрика,люк)
  • 0

#10
Погранец

Погранец

    Авторитет

    • Сообщений 9809
  • Возраст: 54
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:Вектра В 2.0 АКПП
    (Вектра В х18хе АКПП
    Вектра А C20NE АКПП)
  • Гос. номер:АЕ4454СВ
  •  
  • Регистрация: 06.01.2009

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:37

ну раз повна электрика то проводочка должна присутствовать ..иногда она находится в укромных уголках. :sm17_2:
  • 0
Драйв 2 тут пополняется :bo: мой БЖ http://www.drive2.ru...b/pogranec70/ :sm17_2:
Размещенное изображение

#11
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:43

ну раз повна электрика то проводочка должна присутствовать ..иногда она находится в укромных уголках. :sm17_2:

Ну мож не правильно виразився (про повну :blush: ) малось на увазі 4 ЕСП, дзеркала і так в базі :sm13_: , а проводки точно немає (я ж той жгут, як тузік грЄлку :sm12_: , але, що дивно при установці омивача фар проводка була, але недопідключена, також не було роз"ємів під додатковий стоп сигнал.
  • 0

#12
Khimik

Khimik

    Слава Україні!

    • Сообщений 1422
  • Возраст: 41
  • Имя:Роман
  • Город:Львів
  • Авто:Ascona C 1.3S -> Vectra А C20NE -> Patrol Y60 + Chery QQ + Mazda 3
  •  
  • Регистрация: 18.06.2006

Опубликовано 10 Май 2012 - 21:58

Назар, ти - хорий :smile275:
  • 0

#13
vovik1104

vovik1104

    Авторитет

    • Сообщений 5135
  • Имя:Володимир
  • Город:Львів
  • Авто:25
  •  
  • Регистрация: 13.01.2008

Опубликовано 10 Май 2012 - 22:17

STELS,
:sm302: :sm302: :sm302:
МОЛОДЕЦЬ!!!!!!! :hi: :hi: :hi:
  • 0

12969504_9cb33715.jpg


#14
MAK77

MAK77

    Авторитет

    • Сообщений 1733
  • Возраст: 52
  • Имя:Михаил
  • Город:Г.КИЕВ
  • Авто:ОПЕЛЬ ОМЕГА Б 2.0SE,мкп,95г,кондишн, на пропане 4п вариатор, был кадетт.
  •  
  • Регистрация: 21.09.2007

Опубликовано 11 Май 2012 - 05:32

еще бы фото переделки разьемов проводки. а так молодец.
себе что ли замутить.....
кто сорентирует , цена набора какая.?
  • 0

#15
shleper1

shleper1

    Авторитет

    • Сообщений 1930
  • Возраст: 38
  • Имя:андрей1
  • Город:киев.оболонь
  • Авто:opel omega B X20XEV 1999г
  •  
  • Регистрация: 09.10.2009

Опубликовано 11 Май 2012 - 06:28

молодчага :sm1:
  • 0

#16
SPIK.

SPIK.

    Авторитет

    • Сообщений 4384
  • Возраст: 42
  • Имя:Юрий
  • Город:Маями США
  • Авто:Разные
  •  
  • Регистрация: 07.05.2007

Опубликовано 11 Май 2012 - 08:24

А самое обидное что при продаже это никапельки не оценится ,я вот тоже ставил и климу и салон и мульти руль ,а никто и не оценил наличие всего этого :sm3:
  • 0
80679157755 ася 334296949

#17
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52187
  • Возраст: 52
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 11 Май 2012 - 08:29

SPIK., но ставиться это не для продажи, а для себя длюбимого. :smile:

Dream On... Dream On...

 


#18
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 11 Май 2012 - 12:44

ну раз повна электрика то проводочка должна присутствовать ..иногда она находится в укромных уголках. :sm17_2:


там 94 рік. повну проводку поччали ставити десь з 96року.
взагалі з омегами 93-95років требу бути дуже обережним. там ще дуже сильно прослидковується слід омеги А і вектри А а з 96-го вже більше менш все цивілізовано і вже відчувається вплив Вектри Б. а 2001 вже вплив Вектри С, от така епохальна машина ця Омега Б )))
  • 0

#19
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 11965
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 11 Май 2012 - 12:53

і на всіх Омегах, не залежно від року випуску, прослідковується вплив Кадета і Аскони)))
хто в темі, той натяк зрозуміє)

п.с. молодець, голова не на воші))
в мене ентузіазм для подібних звершень вивітрився вже через місяць-два після покупки авто.
  • 0

#20
SPIK.

SPIK.

    Авторитет

    • Сообщений 4384
  • Возраст: 42
  • Имя:Юрий
  • Город:Маями США
  • Авто:Разные
  •  
  • Регистрация: 07.05.2007

Опубликовано 11 Май 2012 - 15:52

там 94 рік. повну проводку поччали ставити десь з 96року.
взагалі з омегами 93-95років требу бути дуже обережним. там ще дуже сильно прослидковується слід омеги А і вектри А а з 96-го вже більше менш все цивілізовано і вже відчувається вплив Вектри Б. а 2001 вже вплив Вектри С, от така епохальна машина ця Омега Б )))

У меня была 94 года ни единого намёка на ООА там я не встретил
  • 0
80679157755 ася 334296949

#21
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 11 Май 2012 - 16:02

SPIK., Юра я образно, кажу. і АБС триконтурна, і руль, і проводка, і фари, і пластик по салону.
тобто було відчутно що це апгрейд омеги А. і що модель відповідає свому часу, наскільки я знаю то круїза і ксенона навіть в проекті не було в 93-95 рр.
проте в 96р. вже вийшла Вектра Б, де електроніки трішки більше ніж у омеги Б тому багато речей "підтягнули" до рівня вектри Б. і руль новійший і по салону трохи змін ксенон з’явився і круїз. так що 96р.в. вже більше рулить а з 98-го у Опеля прокачка по електроніці пішла (бо вийшла Астра Г) а в 2001 році пішла прокачка бо вже на підході була Вектра С і у омег з’явилася ЕСП (у вектри С майже штатно була). тому і кажу що на омегу був вплив багатьох ПОКОЛІНЬ різних моделей.
  • 0

#22
GreenHoligan

GreenHoligan

    бандерівець

    • Сообщений 3220
  • Имя:Ярослав
  • Город:Київ
  • Авто:4х4
  •  
  • Регистрация: 24.01.2011

Опубликовано 11 Май 2012 - 16:08

За роботу и описание :sm302:
Каков бюджет проекта?
  • 0

#23
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 11 Май 2012 - 19:35

еще бы фото переделки разьемов проводки. ...
.....


Фото тут нічого не дасть, якщо не дружиш з електросхемотехнікою, то краще й не братися самому. Роз"єм брався з штатного підторпедного жгута під кліму і згідно схеми розпаювася до існуючого :sm17_2: .
Неможу знайти фотки розпушеного жгута в салоні - жесть, для тих хто не в темі :sm12_: .


і на всіх Омегах, не залежно від року випуску, прослідковується вплив Кадета і Аскони)))
хто в темі, той натяк зрозуміє)

Як би ОРеЛи тих років не гнили, то і їхня вартість на ринку була б зовсім інашкою. Як на мене достойне авто :blush: .

SPIK., но ставиться это не для продажи, а для себя длюбимого. :smile:


Тут +100, так, як і всі решта доустановки в авто :smile: .


кто сорентирует , цена набора какая.?


Ціна, то дуже інтимна тема :sm13_:, тобто індивідуальна , частину комплектуючих купувалось, частину подарували, для мене обійшлось десь +/- 950 грн.
  • 0

#24
Military

Military

    в запасе...

    • Сообщений 8782
  • Возраст: 50
  • Имя:Юрий
  • Город:Львов
  • Авто:Dacia Logan MCV7; Astra G VAN (был)
  •  
  • Регистрация: 07.09.2006

Опубликовано 12 Май 2012 - 00:18

STELS, Молодец! :sm302:
Респект за терпение и настойчивость! :sm17_2:

1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .

2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO 

 


#25
SPIK.

SPIK.

    Авторитет

    • Сообщений 4384
  • Возраст: 42
  • Имя:Юрий
  • Город:Маями США
  • Авто:Разные
  •  
  • Регистрация: 07.05.2007

Опубликовано 12 Май 2012 - 15:21

Фото тут нічого не дасть, якщо не дружиш з електросхемотехнікою, то краще й не братися самому. Роз"єм брався з штатного підторпедного жгута під кліму і згідно схеми розпаювася до існуючого :sm17_2: .
Неможу знайти фотки розпушеного жгута в салоні - жесть, для тих хто не в темі :sm12_: .



Як би ОРеЛи тих років не гнили, то і їхня вартість на ринку була б зовсім інашкою. Як на мене достойне авто :blush: .



Тут +100, так, як і всі решта доустановки в авто :smile: .




Ціна, то дуже інтимна тема :sm13_:, тобто індивідуальна , частину комплектуючих купувалось, частину подарували, для мене обійшлось десь +/- 950 грн.

мне в 550 грн :sm12_:
  • 0
80679157755 ася 334296949

#26
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 15 Май 2012 - 21:37

Народ Хелп :smile275:
сижу уже второй день в гараже, поставил проводку подторпедную от Омеги 96г x30xe автомат на свою Омегу 94 г мотор 20 16 кл. на ручке установил климу и все остольное, почти всю панель собрал
зажыгание включаетса, лампочки на приборке все светят,все работает а стартером не маслает Не заводитса!!!! на четвер нужна машына что делать??
подключал до компютера компютер видет ошыбок не выдает никаких
все масы и + 2 раза пересмотрел всьо подключено
ставить назад свою проводку?
где рыть?
:sm4:
  • 0

#27
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 16 Май 2012 - 07:29

ІМХО тут проблема в тому що проводка з АКПП,
там жеж здається в селекторі АКПП стоїть якийсь вимикач і ти не можеш завести машину якщо вона не в режимі "Р". покури схеми в цьому напрямку.
  • 0

#28
SPIK.

SPIK.

    Авторитет

    • Сообщений 4384
  • Возраст: 42
  • Имя:Юрий
  • Город:Маями США
  • Авто:Разные
  •  
  • Регистрация: 07.05.2007

Опубликовано 16 Май 2012 - 07:35

ІМХО тут проблема в тому що проводка з АКПП,
там жеж здається в селекторі АКПП стоїть якийсь вимикач і ти не можеш завести машину якщо вона не в режимі "Р". покури схеми в цьому напрямку.

+1 так и есть нужно перемкнуть 2 провода
  • 0
80679157755 ася 334296949

#29
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 16 Май 2012 - 08:39

+1 так и есть нужно перемкнуть 2 провода

а какие?? кто подскажет?
  • 0

#30
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 44
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 16 Май 2012 - 09:38

Андрій Omega B, я пас, бо ніколи того не робив.

постукайся до SPIK.а, він здається і собі міняв з АКПП на МКПП і однозначно більше мене розбирається в коробках. )))
  • 0

#31
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 16 Май 2012 - 16:27

Андрій Omega B, я пас, бо ніколи того не робив.

постукайся до SPIK.а, він здається і собі міняв з АКПП на МКПП і однозначно більше мене розбирається в коробках. )))

так і зробив
Велике спасибі Юрі SPIK що підказав :drinks:
потрібно було зєднати два дроти що ідуть до Акпп чорні з червоним

тепер ще от одне цікаве питання я замітив що в моїй системі що я поставив ще минулого року тільки один датчик тиску на 2 дроти, а другого нема на широкий розєм(чотирьохконтактного) :sm12:
буде воно працювати якщо все добре чи ні??
  • 0

#32
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 16 Май 2012 - 21:59

тепер ще от одне цікаве питання я замітив що в моїй системі що я поставив ще минулого року тільки один датчик тиску на 2 дроти, а другого нема на широкий розєм(чотирьохконтактного) :sm12:
буде воно працювати якщо все добре чи ні??


Якщо до того працював кондиціонер то буде, але це в корні не правильно, даний датчик відповідає :
1. достатня(необхідна) кількість(тиск) фреону в системі для запуску компресора ( розрив в колі соленоїду) - це перша пара контактів.
2. вмикання другої швидкості вентиляторів охолодження при надлишку тиску в системі кондиціювання - друга пара контактів.

Теоретично без нього (4-ьох контактно датчика) можна й обійтись, але це не правильно є величезна ймовірність запердолити компресор і "взірвати" систему.

ЗІ: Два роки тому в Криму навернувся цей диВайсик, при чому тільки пара на компресор, так тимчасово = на довго, пів року на перемичці проїздив :blush: .

тільки на моїй ще й кондюка навіть нема так що більше гемору буде
:sm302:


В тебе в підкапотному відсутня проводка під систему кондиціювання, необхідно доставляти, або, якщо тобі так простіше, міняй підкапотну проводку :sm17_2: .
  • 0

#33
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 16 Май 2012 - 22:25

В тебе в підкапотному відсутня проводка під систему кондиціювання, необхідно доставляти, або, якщо тобі так простіше, міняй підкапотну проводку :sm17_2: .



блін в мене нічого доброго не вийшло :smile275:
підкапотну я ясно що поміняв
машина заводиться, їде все добре, а от Центральний замок не працює, ближнього світла нема, задні стопи взагалі несвітять, магнітофон не працює, в салоні лампочки коли двері відкриваєш не світять
решта все працює,повороти,аварійка,щиток,блок кліми
:ac: :ac: :ac:
порівняв блоки ЦЗ у моїй на один шлейф, а на тій звідки взяв проводку на 2 і більше дротів
підключаю до компа , компютер не бачить блока ЦЗ
походу не співпали з лівої сторони 2 великі штекери
бачу треба шукати іншу проводку від універсала і зі старим ЦЗ
може хтось щось порадить? вихід ще якийсь є?
  • 0

#34
STELS

STELS

    Мух з мотором

    • Сообщений 1691
  • Возраст: 45
  • Имя:НАЗАР
  • Город:ЛЬВІВ
  • Авто:"пісічка" було:ASTRA G (VAN), ОАФ,ООБ,ОВA,KADETT 1.3(2-шт).
  •  
  • Регистрация: 01.11.2007

Опубликовано 16 Май 2012 - 22:37

блін в мене нічого доброго не вийшло :smile275:
підкапотну я ясно що поміняв...
..
походу не співпали з лівої сторони 2 великі штекери
бачу треба шукати іншу проводку від універсала і зі старим ЦЗ
може хтось щось порадить? вихід ще якийсь є?

Як тобі сказати, в і деалі тра шукати проводку з такої ж машини (По року і комплектації), але це важко, для мене найкращим виходом було - б "підкинути" недостаючі елементи проводки в існуючу (при умові, розуміння- що роббиш :excl: ).
ЗІ: А запобіжники всі цілі ???

...
підключаю до компа , компютер не бачить блока ЦЗ
....


В мене також - не бачить :sm11:

Изменено: STELS, 16 Май 2012 - 22:38

  • 0

#35
Андрій Omega B

Андрій Omega B

    Старожил

    • Сообщений 318
  • Возраст: 33
  • Имя:Андрій
  • Город:Львівська обл. Дрогобич
  • Авто:Citroen Jumpy 2008
  • Гос. номер:ВС0105CX
  •  
  • Регистрация: 17.02.2010

Опубликовано 16 Май 2012 - 22:42

Як тобі сказати, в і деалі тра шукати проводку з такої ж машини (По року і комплектації), але це важко, для мене найкращим виходом було - б "підкинути" недостаючі елементи проводки в існуючу (при умові, розуміння- що роббиш :excl: ).
ЗІ: А запобіжники всі цілі ???



В мене також - не бачить :sm11:

звичайно що цілі

а нижню проводку від седана на універсал не впхаю і треба всю машину розібрати :smile275:
легше знайти від 2.0 з 96 року з кліматом універсал
а я мав тільки з 3.0 автомат седан тай її всунув
  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых