Власники автівки з кондиціонером, мабуть не раз стикалися з проблемою встановлення температурного режима в салоні авта, літом - захолодно, зимою - жара , можливо трохи перебільшую, мол чого вийо%"№ся, маєш кондиціонер - тішся .
Не раз зустрічав, і не тільки на нашому форумі, запитання про можливість переобладнання кондюка під кліму на ООБ (на ОВБ питання розкрито на одноіменному форумі ), конкретної відповіді так і не побачив , - мол, простіше машину поміняти, дуже дорого, дуже напряжно і т.д.
Після перелопачення схем, телефонної консультації з SPIK, моніторінгу цін на комплектуючі було прийнято однозначне рішення - СТАВИТИ.
Що нам потрібно:
-Кожух пічки під клімат в зборі.
-Панель + модуль клімата.
- "Йожик" (регулятор обертів вентилятора обдуву)
-Датчик сонця (на торпеду)
-роз"єми клімата (я брав весь підторпедний жгут)
-Кнопки "ЕКО" режиму і рециркуляціїї.
-дуже бажана наявність напарника (працював в 99% сам - ну його нАх, навіть послати нема кого ), різнокаліберного інструменту ну і непереборного бажання .
І так мали ми невзрачну, убогу, стандартну панель керування температурою в салоні з, якою без вагань прощаємось (ще раз подумайте чи воно вам потрібно , бо я ні разу не пожалкував )
Якщо ви не знаєте, чи не вмієте зняти панель, то вам тра терміново міняти розділ, усугублятись по даному питанню я не буду, лишень приведу одну з ссилок, яких тьма .
Оскільки я прийняв рішення не розгерметизовувати !!! систему кондиціонера, то секаса трошечки добавилось , для того ми спускаємо тосол (краник в низу з ліва, по ходу руху на радіаторі ) і знімаємо радіатор пічки.
Такий вигляд має салон без торпеди
Для зняття кожуха необхідно відкрутити два дуже підлих шурупа з моторного відсіку, акурат за мотром, я реально зацінив труд гІнІколога .
Процедура виймання, я би сказав - знімання, старого кожуха з випарювача, є не з приємних, але абсолютно виконуваною , для послідовників рекомендува би, всетаки викачати фреон, зняти(від"єднати) випарювач і без зайвих клопотів вийняти кожух, це зекономить масу нервів і часу, як при демонтажі старого і при монтажі нового кожуха.
Такий вигляд має випарювач без свого кожуха:
Слідуючим етапом даного міроприємства було встановлення "йожика", ось тут хотілось би внести рекомендацію, що до придбання розширеного пакету для клімата, - по можливості придбайте "воздуховод" під дану приблуду, я не купував його, тому прийшлось вирізати отвір під нього самому, старий резистор був залишений на свому місці, а новий був встановлений на герметик і для надійності прикручений чотирьма саморізами. На фотках даний "воздуховод" до і після відповідно. Отвір прорізався по зробленій шилом перфорації, посадочного місця під "йожик" в мене не було.
Подальша зборка (установка/натягування ) кожуха проводиться у зворотньому порядку і особливих труднощів не викликає, головне - акуратно, щоб не пошкодити трубки випарювача і не проЩолкати посадочні місця для зливу конденсату.
На цьому був завершений перший день трудів праведних .
Новий день почався з ранішніх процедур , оскільки вечір/ніч був веселий - , ну йог нАх зранку приступати до роботи в такому стані - південна сторона подвірря (по за 30 градусів), без тіньочка, пивця неМоНа (за руль ввечері тра) - вобчеМ - жесть .
Трохи помучившись беремо
У нижній частині схеми показаний жовтий роз"єм клімата, що вже є розведений на кожусі, а верхня частина - сама цікава, яку нам і треба реалізувати, оскільки я мав майже повний підторпедний жгут я його розпушив і згідно схеми воплотив у життя, причому з першого разу .
Після успішного запуску і провірки системи, приступаємо до монтажа датчика сонця на панель, інструмент - шило, паяльник, напильники.
Зворотня установка торпеди не викликала особливих трудностей, не враховуючи дабл-ефекту , прощолкав один роз"ємчик, і після стирання помилок кліми та синхронізаціїї заслонок я повноцінно насолодився авто режимом підтримки температури в салоні .
Побічним ефектом, виплив злетівший роз"ємчик теператури ОЖ на приборку, це, як наслідок відкручування/закручування шурупів в моторному відсіку.
На запитання, чи воно того вартує, відповім, що вартує, так, що хто сильно хоче сильно отримає , слідуючим етапом буде установка круїза, цікавинкою є повна відсутність проводки під ньо в машині, прокидка проводів буде в підкапотному, але, це вже наступна історія .
Дякую за увагу .
Изменено: STELS, 10 Май 2012 - 21:35